Berita Terkini

KSZ SOLUTION ENTERPISE

MALAYSIA ONLINE WHOLESALE MALL

KSZ SOLUTION ENTERPRISE adalah sebuah syarikat yang didaftarkan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia ( No. Pendaftaran Perniagaan 002140493-D ).

Moto piagam syarikat adalah membantu semua peniaga mendapat harga terendah dengan pembelian secara borong. Solution yang membawa maksud penyelesaian akan cuba sedaya upaya menyelesaikan masalah anda.

TERKINI: JUALAN SECARA BORONG TELAH DIPELBAGAIKAN YANG MANA MINIMA BELIAN SECARA BORONG ADALAH SEBANYAK 6 UNIT ( SILA HUBUNGI SAYA UNTUK MENGETAHUI HARGA )

AKAUN FACEBOOK : click je link di bawah

https://www.facebook.com/kszenterprise/



TERIMA KASIH


CUSTOMER SERVICE HOTLINE :

SMS / WHATAPP : 012-2974877


Sunday, June 24, 2012

Pen Quran Digital



The Quran Read Pen adalah pen elektronik yang apabila disentuh di mana-mana surah yang terdapat di dalam al quran yang disediakan, maka pen itu akan membacanya.

1. Kitab Al Quran yang lengkap 30 juzuk.
2. Tidak perlu bimbang atau risau akan masalah penggunaanya kerana pen ini amatlah mudah digunakan kerana hanya perlu meletakkan pen tersebut di mana-mana surah,maka pen ini akan membacanya.
3. Boleh mengubah bacaan qari.Terdapat beberapa qari yang boleh dipilih.
4. Pen ini juga boleh menukar bahasa dengan cara menekan button “translate”.Ia dapat menukar ke bahasa english.Selain itu terdapat juga button mp3 untuk memainkan irama-irama nashid.Terdapat juga button untuk memperlahankan atau menguatkan suara.
5. Antara accessories yang disertakan sekali dalam kotak ini adalah earphone,cable usb dan juga user manual.

Kenapakah kita harus memiliki AL-QURAN READ PEN?
1. ReadPen mempunyai keistimewaan membaca ayat per ayat dan surah per surah. Sentuh saja mata pen pada mana-mana Ayat atau Surah, pen ini akan mengeluarkan bacaan mengkut Qari mana yang kita pilih.

2. Tidak tahu atau kurang faham membaca Al-Quran tidak lagi menjadi alasan untuk kita malas membaca dan mempelajari nya, kerana kita boleh mempelajarinya dari bacaan yang di baca oleh Qari-qari yang dipilih.

3. Al-Quran lengkap 114 surah / 30 juz.

4. ReadPen juga berfungsi sebagai MP3 untuk memainkan lagu-lagu seperti nashyid, Nama-nama Allah, Talbiah dan sebagainya yang boleh di download dari komputer ke dalam ReadPen ini.

5. ReadPen boleh disambungkan kepada pembesar suara supaya dapat mendengar dengan lebih kuat atau boleh juga disambungkan terus ke pembesar suara masjid atau surau tanpa memerlukan CD atau TAPE. Pen juga boleh disambung kepada earphon telinga untuk mendengar sendiri tanpa gangguan orang lain.
Kegunaan Al-Quran Read Pen ini adalah seperti:
1. Meningkatkan mutu bacaan Al-Quran.
2. Menghafal Al-Quran.
3. Hantaran Perkahwinan
4. Cenderahati perpisahan
5. Sumbangan kepada Masjid/Madrasah
6. Sedekah / Zakat.(pemberian seorang anak kepada ibu bapa)

Kelebihan:
*Mudah digunakan & senang dibawa. Boleh disambungkan ke komputer.
*Sesuai untuk semua golongan.
*Membantu menyempurnakan ibadah.
*Menambah keyakinan apabila membaca al-Quran.
*Membantu melancarkan bacaan al-Quran.
*Amat sesuai dijadikan hadiah yang sangat bermakna buat orang yang dikasihi, majlis pertunangan & perkahwinan, ulangtahun kelahiran dll.
*Cuma guna bateri AAA x 2 Biji. Tahan sehingga 6 jam operasi tanpa henti. Kalau nak jimat guna rechargeble bateri.

Apa yang menarik adalah set ini Mempunyai WARRANTY selama SATU TAHUN!!!!!..
SET MENGANDUNGI : 1)Pen
2)Cable USB
3)Ear Phone
4)User Manual
5)Senaskah Al-Quran

Harga seunit : RM240

012-2974877