Berita Terkini

KSZ SOLUTION ENTERPISE

MALAYSIA ONLINE WHOLESALE MALL

KSZ SOLUTION ENTERPRISE adalah sebuah syarikat yang didaftarkan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia ( No. Pendaftaran Perniagaan 002140493-D ).

Moto piagam syarikat adalah membantu semua peniaga mendapat harga terendah dengan pembelian secara borong. Solution yang membawa maksud penyelesaian akan cuba sedaya upaya menyelesaikan masalah anda.

TERKINI: JUALAN SECARA BORONG TELAH DIPELBAGAIKAN YANG MANA MINIMA BELIAN SECARA BORONG ADALAH SEBANYAK 6 UNIT ( SILA HUBUNGI SAYA UNTUK MENGETAHUI HARGA )

AKAUN FACEBOOK : click je link di bawah

https://www.facebook.com/kszenterprise/



TERIMA KASIH


CUSTOMER SERVICE HOTLINE :

SMS / WHATAPP : 012-2974877


Friday, June 29, 2012

E-HEALTH CIGARETTE / ROKOK ELETRONIK



Borong sahaja : RM26 ( moq 10 unit )
Harga pasaran : RM90


SmokerHaven Rokok Elektronik adalah alat yang di lihat seperti rokok, Rasanya seperti Rokok, Nikmatnya seperti Rokok, Tapi ianya bukan Rokok.
Ianya adalah cara selamat untuk menikmati Rokok. Ianya memberikan nikmat seperti merokok tanpa bahan kimia yang merbahaya, tanpa Carcinogens yang menyebabkan Kenser, Tanpa api atau pembakaran, Tanpa Tembakau, Tanpa Karbon Monoksida, Tanpa habuk , tanpa bau dan tanpa +4000 bahan kimia yang terdapat pada rokok biasa.
Ianya juga tiada kesan sampingan.
Wap udara yang di keluarkan yang kelihatan seperti asap tidak dapat di kesan oleh pengesan asap (smoke detectors)
Ianya didatangkan juga dengan berbagai perasa , antaranya Strawberry dan Vanila. Rokok Elektronik dapat memberikan nikmat seperti menggunakan Shisha tanpa menggunakan peralatan shisha.
Rokok Elektronik ini boleh digunakan di tempat yang tertutup seperti bilik yang berhawa dingin atau dalam kereta yang tertutup. Ianya tidak meninggalkan kesan asap ataupun bau.
Rokok Elektronik juga tidak memberi kesan kepada orang yang duduk bersebelahan atau anak-anak anda.
Rokok Elektronik ini sesuai untuk diberikan sebagai hadiah kepada seseorang yang merokok.

Package Contents:
10x Atomized Liquid Cartridge
1x E-cigarette
1x car charger
1 USB cable for charger connected to pc
1 Wall charger