Berita Terkini

KSZ SOLUTION ENTERPISE

MALAYSIA ONLINE WHOLESALE MALL

KSZ SOLUTION ENTERPRISE adalah sebuah syarikat yang didaftarkan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia ( No. Pendaftaran Perniagaan 002140493-D ).

Moto piagam syarikat adalah membantu semua peniaga mendapat harga terendah dengan pembelian secara borong. Solution yang membawa maksud penyelesaian akan cuba sedaya upaya menyelesaikan masalah anda.

TERKINI: JUALAN SECARA BORONG TELAH DIPELBAGAIKAN YANG MANA MINIMA BELIAN SECARA BORONG ADALAH SEBANYAK 6 UNIT ( SILA HUBUNGI SAYA UNTUK MENGETAHUI HARGA )

AKAUN FACEBOOK : click je link di bawah

https://www.facebook.com/kszenterprise/



TERIMA KASIH


CUSTOMER SERVICE HOTLINE :

SMS / WHATAPP : 012-2974877


Wednesday, December 15, 2010

Payung Pedang Samurai









PAYUNG PEDANG SAMURAI

Payung dalam Bahasa Jepun dipanggil "Kasa", merupakan salah satu keperluan dalam kehidupan kita. Keadaan cuaca di Malaysia kini tidak menentu. Kadang-kadang panas, adakalanya mendung dan seterusnya mungkin hujan lebat terutamanya apabila tiba musim tengkujuh.

Tidak dinafikan pada saat-saat tertentu payung amat diperlukan bagi melindungi diri kita dari sinaran UV matahari yang boleh menyebabkan kanser kulit dan juga melindungi diri serta barangan berharga daripada basah semasa hujan.


Anda kini boleh lupakan sahaja segala rekaan payung yang tampak membosankan di pasaran... Tampilkan sedikit gaya dan kelainan semasa mengharungi hujan mahupun ketika panas terik.

Harga Seunit Termasuk Pos RM50.00

Harga Borong Seunit RM30 . Moq 10 unit