Berita Terkini

KSZ SOLUTION ENTERPISE

MALAYSIA ONLINE WHOLESALE MALL

KSZ SOLUTION ENTERPRISE adalah sebuah syarikat yang didaftarkan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia ( No. Pendaftaran Perniagaan 002140493-D ).

Moto piagam syarikat adalah membantu semua peniaga mendapat harga terendah dengan pembelian secara borong. Solution yang membawa maksud penyelesaian akan cuba sedaya upaya menyelesaikan masalah anda.

TERKINI: JUALAN SECARA BORONG TELAH DIPELBAGAIKAN YANG MANA MINIMA BELIAN SECARA BORONG ADALAH SEBANYAK 6 UNIT ( SILA HUBUNGI SAYA UNTUK MENGETAHUI HARGA )

AKAUN FACEBOOK : click je link di bawah

https://www.facebook.com/kszenterprise/



TERIMA KASIH


CUSTOMER SERVICE HOTLINE :

SMS / WHATAPP : 012-2974877


Wednesday, June 23, 2010

90 DEGREE DASHBOARD STICKY PAD



pelekat barang tanpa gam dan magnet. New Brand dan akan menjadi barang yang hangat di pasaran.


WARNA : JERNIH (TRANSPARENT), MERAH (RED) DAN HITAM (BLACK)MATERIAL : POLYURETHANE ( PU )SIZE : 140mm x 90mm x 2.5mmWARNA : JERNIH (TRANSPARENT), MERAH (RED) DAN HITAM (BLACK)MATERIAL : POLYURETHANE ( PU )SIZE : 140mm x 90mm x 2.5mm


Kegunaan :*diletakkan di dashboard atau cermin kereta, peti ais, dinding & cermin, jubin, seramik, steel plate dan lain-lain*Kegunaan dalam keretaPada dashboard ; sangat bagus untuk melekatkan barang seperti handphone, gps, smart tag, cermin mata, kunci, duit syiling, kad (dll) di dalam kereta.Barang melekat dengan baik walaupun anda sedang DRIFT!!!


Penerangan:* melekatkan sehingga ke permukaan menegak ( 90 darjah )* tidak beracun*apabila pad kurang daya lekatan, bermakna ia sudah kotor dan berhabuk. Pembersihan dengan air dan sabun dapat mengembalikan kemampuan lekatan ke keadaan asal.


Harga seunit : RM15


Harga borong


20 unit = 1 unit RM 7

50 unit = 1 unit RM 6

100 unit = 1 unit RM5.50


Hunbungi saya di talian 012-2974877


YM = zakirah79